Den digitale Hotline - hjælp til digital selvbetjening

Har du brug for hjælp, når du benytter kommunens digitale selvbetjeningsløsninger, kan du kontakte Den Digitale Hotline på telefon 70 20 00 00. 

Medarbejderne sidder klar over telefonen til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsningen.

Den Digitale Hotline har åbent:

  • Man - tor:   8.00 - 20.00
  • Fredag:      8.00 - 16.00
  • Søndag:    16.00 - 20.00

Hvad kan hotlinen hjælpe med?

Hotlinen giver vejledning i de digitale selvbetjeningsløsninger kommunerne stiller til rådighed og til digital skat. Medarbejderne kan også hjælpe dig, hvis du ikke kan logge på selvbetjeningsløsningerne med dit NemID, eller du har problemer med at oprette en digital postkasse. 
Hotlinen er bemandet med medarbejdere fra borgerservice fra en af kommunerne i Region Midt og Region Nordjylland.

Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag, og de kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling. 

Man - tor 8.00 - 20.00

Digital Hotline

Man - tor 8.00 - 20.00
Fredag 8.00 - 16.00
Søndag 16.00 - 20.00

T:    70 20 00 00