Den digitale Hotline - hjælp til digital selvbetjening
Har du brug for generel information eller vejledning til de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunen stiller til rådighed, kan du kontakte Den Digitale Hotline på telefon 70 20 00 00.
Medarbejderne sidder klar ved telefonen til at hjælpe dig videre. Den Digitale Hotline har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling
Den Digitale Hotline har åbent:
- Man - tor: 8.00 - 20.00
- Fredag: 8.00 - 16.00
- Søndag: 16.00 - 20.00
Det kan hotlinen hjælpe med
Den Digitale Hotline kan hjælpe med generel information og vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som Ringkøbing-Skjern Kommune og andre myndigheder stiller til rådighed.
I åbningstiderne sidder medarbejdere borgerservice fra en af kommunerne i samarbejdet klar til løse dine digitale udfordringer. De har dog ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.
Hotlinen giver vejledning i de digitale selvbetjeningsløsninger kommunerne stiller til rådighed og til digital skat. Medarbejderne kan også hjælpe dig, hvis du ikke kan logge på selvbetjeningsløsningerne med dit NemID, eller du har problemer med at oprette en digital postkasse.
Hotlinen er bemandet med
