Åben postliste

Du vælger, om du vil se postlisten efter, hvornår posten er modtaget, eller hvornår den er journaliseret. 

Vælg modtagelsesdato eller journaliseringsdato i feltet "sorter efter" og tryk på "søg".

Tilbage til postliste

Rapport - Opfølgning på §8-tilladelse til opgravning af olietanke, Skolegade 23, Tarm

Dokumenttype
Indgående
Dokumentdato
14. januar 2019

Sagsoplysninger

Sagsnavn
Skolegade 23, 6880 Tarm - Ansøgning om §8-tilladelse til optagning af 4 stk. olietanke  
Sagsansvarlig
Yvonne Grandahl  
Sagsansvarlig email
yvonne.grandahl@rksk.dk  
Sagsnummer
18-026828  

Dokument oplysninger

Emne
Rapport - Opfølgning på §8-tilladelse til opgravning af olietanke, Skolegade 23, Tarm
Oprettet
11. januar 2019
Kontaktoplysninger
Politisk Administrativt Sekretariat
Politisk Administrativt Sekretariat
Ved Fjorden 6
6950 Ringkøbing