Hjælp til selvbetjening

Spring køen over med selvbetjening 
I stedet for at stå i kø ved skranken på kommunen, så kan du på en lang række områder benytte dig af selvbetjening via computeren. 

Nemt, hurtigt, sikkert - og altid åbent
Vores selvbetjeningsløsninger holder altid åbent på nettet.
Det betyder, at du kan løse mange ting på egen hånd lige når du har tid - i ro og mag.
Du finder links til relevante selvbetjeningsløsninger i den blå selvbetjeningsboks øverst på siderne. 
Du kan også se alle mulighederne her

Vælg og book den tid, som passer dig 
Har du behov for et møde med din jobkonsulent eller sagsbehandler, kan du selv vælge og booke den tid, som passer dig. Det gør du med selvbooking på jobnet.dk. 
Du kan læse mere og se video om selvbook her

Hvis teknikken driller
Har du brug for hjælp, når du benytter digitale selvbetjeningsløsninger, kan du kontakte Den Digitale Hotline på telefon 70 20 00 00. 
Medarbejderne sidder klar over telefonen til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsningen.
Se hotlinens åbningstider og, hvad kan hotlinen hjælpe med, i afsnittet "Hjælp til selvbetjening" længere nede på siden. 
Her finder du også en liste med andre supportfunktioner, som kan hjælpe, hvis teknikken driller. 

Digital Post – for din sikkerhed 
Har du brug for at skrive til en medarbejder i Jobcentret, er den nemmeste og sikreste måde for dig at bruge Digital Post. 
Med Digital Post bliver din besked krypteret. Det betyder, at det kun er modtageren, der kan læse den. 
Så brug altid din digitale postkasse, når du sender en besked med personlige eller følsomme oplysninger.
Se trin-for-trin, hvordan du sender Digital Post til Jobcenteret

Vejledninger til selvbetjening

Kontaktoplysninger
Jobcenter Ringkøbing-Skjern
Jobcenter Ringkøbing-Skjern
Finderupsvej 9
6900 Skjern