Hjælp til selvbetjening
Spring køen over med selvbetjening
I stedet for at stå i kø ved skranken på kommunen, så kan du på en lang række områder benytte dig af selvbetjening via computeren.
Nemt, hurtigt, sikkert - og altid åbent
Vores selvbetjeningsløsninger holder altid åbent på nettet.
Det betyder, at du kan løse mange ting på egen hånd lige når du har tid - i ro og mag. Du kan også se alle mulighederne her
Vælg og book den tid, som passer dig
Har du behov for et møde med din jobkonsulent eller sagsbehandler, kan du selv vælge og booke den tid, som passer dig. Det gør du med selvbooking på jobnet.dk.
Du kan læse mere om selvbook her >>
Hvis teknikken driller
Har du brug for hjælp, når du benytter digitale selvbetjeningsløsninger, kan du kontakte Den Digitale Hotline på telefon 70 20 00 00.
Medarbejderne sidder klar over telefonen til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsningen.
Se hotlinens åbningstider
Der er hjælp at hente, hvis du har brug for hjælp til digital selvbetjening - også udenfor normal åbningstid.
På tlf. 70 20 00 00 sidder dygtige medarbejdere klar til at hjælpe dig med selvbetjening.
Den Digitale Hotline har åbent:
- Man - tor: 8.00 - 20.00
- Fredag: 8.00 - 16.00
- Søndag: 16.00 - 20.00
Hvad kan Den Digitale Hotline hjælpe med?
Hotlinen giver vejledning i de digitale selvbetjeningsløsninger kommunerne stiller til rådighed og til digital skat. Medarbejderne kan også hjælpe dig, hvis du ikke kan logge på selvbetjeningsløsningerne med dit NemID, eller du har problemer med at oprette en digital postkasse.
Hotlinen er bemandet med medarbejdere fra borgerservice fra en af kommunerne i Region Midt og Region Nordjylland.
Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag, og de kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.
Se video om Den Digitale Hotline
Hvis du har brug for hjælp til Jobnet, kan du kontakte jobnet.dk's support på
tlf. 70 15 20 30.
Jobnetsupporten har åbent mandag til fredag kl.09.00 - 15.00
Jobnetsupporten kan hjælpe dig med spørgsmål og vejledning til hvordan du:
- Opretter dig som bruger
- Melder dig ledig
- Opretter CV/ sletter CV
- Registrerer i joblog
- Online selv- og ombooking af samtaler
- Søger efter ledige job på Jobnet
- Registrerer ferie, midlertidigt arbejde
- syge- og raskmelder dig
Supporten kan ikke foretage sagsbehandling – fx tilmelding, aflysning af indkaldte eller selvbookede samtaler eller ændringer i din Plan.
Hvis du har brug for hjælp af denne type, skal du kontakte Jobcenter Ringkøbing-Skjern.

6900 Skjern