Ekspeditioner i Borgerservice kræver tidsbestilling.

Den digitale borger

 I løbet af 2021 og 2022 vil alle brugere af NemID gradvist blive inviteret til og flyttet over på det nye MitID. Du skal ikke gøre noget, før du hører fra din bank!

Her kan du bl.a. læse om, hvordan du får NemID, tilmelder dig digital post, samt hvad du skal gøre, hvis du har brug for hjælp til en selvbetjeningsløsning.

Demomiljø til NemID og Digital Post - Leg og lær i et lukket system - (Ekstern side)

Digital fuldmagt til pårørende eller anden nærtstående - (Ekstern side)

Digital Hotline - Hjælp til selvbetjening - (Link)

Digital post - for borgere - (Link)

Gode råd til en it-sikker hverdag - (Ekstern side)

NemID - MitID - (Link)

NemSMS - husk dine aftaler med kommunen - (Ekstern side)

Om kommunens databeskyttelsesrådgiver - (Link)

Sikker digital hverdag - (Ekstern side)

Kontaktoplysninger
Kontakt om NemID, Digital post, Hotline - Borgerservice Skjern eller Ringkøbing

Åben man. 10-17, tirs.-fre. 10-13.30. Husk altid tidsbestilling ved ekspedition i Borgerservice!

Kontakt om NemID, Digital post, Hotline - Borgerservice Skjern eller Ringkøbing
Finderupsvej 9 - 6900 Skjern
Ved Fjorden 6 - 6950 Ringkøbing

T:    99 74 12 22
E:    post[mail]rksk.dk
Webmaster Anette Stokholm

Kontakt om de emner der ikke skal rettes til Borgerservice

Webmaster Anette Stokholm
Ved Fjorden 6
6950 Ringkøbing