Dialog og inddragelse af borgere
Borgerpanel og brugerundersøgelser er blandt kommunens værktøjer til dialog med borgere og brugere.
Kommunen ønsker dialog med borgere og brugere for at skabe de bedste løsninger. Det er en del af den politiske vision for kommunen.
For at skabe denne dialog har Ringkøbing-Skjern Kommune i 2008 etableret et borgerpanel netop for at styrke kommunikationen og indsamle viden om, hvordan det er at være indbygger i Ringkøbing-Skjern Kommune.
Ringkøbing-Skjern Kommunes borgerpanel består af omtrent 2000 borgere på 18 år eller derover, som, fordelt på køn, alder og geografi, udgør et repræsentativt udsnit af kommunens borgere.
Kendskab til Kulturskolen
Opfølgning på politikker 2022 - borgerpanelundersøgelse
Brugerundersøgelse på kulturområdet 2022
Frivillighed i Ringkøbing-Skjern Kommune 2022
Barrierer for køb af elbil og borgernes syn på klimaet.
"Det gode liv" 2021 - borgerpanelundersøgelse
Kendskab til aktiviteter i centerbyernes byfora og til Studiecenter Ringkøbing-Skjern
Kommunens omdømme 2020
Ringkøbing-Skjern Kommunes håndtering af coronakrisen og potentialet for delebiler
Handelslivet i Ringkøbing-Skjern Kommune 2019 - borgerpanelundersøgelse
Oplevelse og omtale af Ringkøbing-Skjern Kommune 2019
Borgerpanelundersøgelse om visionen og anvendelse af genbrugspladser, 2018
Borgerpanel: Social Kapital 2017
Har du forsøgt at tilgå et af kommunens dokumenter uden held, kan du kontakte Charlotte Brandsborg via mail charlotte.brandsborg[mail]rksk.dk. Så vil vi kontakte dig og præsentere dokumentet for dig indenfor 10 arbejdsdage.

Ved Fjorden 6, 6950 Ringkøbing