Denne undersøgelse har handlet om kommunens omdømme, som Ringkøbing-Skjern Kommune arbejder aktivt på at fremme.
Et godt omdømme betyder, at relationen til borgere, virksomheder og medarbejdere er kendetegnet ved høj tillid, stor motivation for at samarbejde med kommunen og viljen til at være en aktiv ambassadør for kommunen ved fx at anbefale Ringkøbing-Skjern Kommune til andre virksomheder.
Undersøgelsen kan opsummeres i følgende punkter:
Data er indsamlet som et elektronisk spørgeskema til Ringkøbing-Skjern Kommunes virksomhedspanel. 178 ud af 853 virksomhedsrepræsentanter har udfyldt spørgeskemaet, hvilket giver en svarprocent på 21.
Resultat af virksomhedspanelundersøgelse: Kommunens omdømme 2020 - ej webtilgængelig
Hvis du benytter et hjælpemiddel (skærmlæser e.l.), når du skal læse en hjemmeside, så er dette eksemplar opmærket og gjort web-tilgængeligt: Kommunens omdømme 2020